God is good

Pentru ca se apropie Pastele ma conformez si fac o gramada de lucruri. Gatesc, fac curat, spal, calc, ma spovedesc, daca oi fi vrednica ma si impartasesesc, ma duc la piata, la Carrefour, etc. E agitatie, e greu, e frumos, e bine. Am familie frumoasa si toate lucrurile astea le fac cu drag si iubire. Si ma pregatesc sufleteste pentru prima noapte de inviere petrecuta total la biserica, adica pana la 4-5 dimineata, lucru pe care nu l-am mai facut de mult. Si e bine. Ma simt bine. Comuniunea mea cu Dumnezeu se intareste, Dumnezeu e iubire si e bun.  Si o sa postesc in continuare. Asa ma simt bine. Asa sunt eu. Simpla cu sufletul, complicata la exterior. Am casuta mea, familia mea, bucataria mea si primul Paste impreuna, adica doar noi 3 si mancare facuta cu dragoste.

Sarbatori fericite va doresc si credinta multa!

Lasă un comentariu