Dragostea ramane…

Revin…in forta. Ne-am mutat si ne-am rasmutat, stam acum in Crangasi, fix langa parc si e si mai acasa, daca reusiti sa intelegeti. M-am impacat cu domnul sots si lucrurile merg spre bine. Incet incet si usor usor, lucrurile evolueaza. As adauga spre bine, dar e subinteles, pt ca daca evolutia ar negativa s-ar chema regres sau stat pe loc. Deci,nu e cazul.

Incep sa redevin plina de vise, de speranta, de iubire, de liniste, de rabdare, de intelegere, atribute care o perioada mi-au fost total atrofiate, fiind doar la cativa pasi distanta de autodistrugere. Chiar era precum suna. Naspa. Acum chiar am si eu o viata proprie, vise realizabile pe termen scurt si liniste in familie.

Salut primavara cu mirosul ei puternic de flori, cu soarele mieros de dimineata si cu bunadispozitia aferenta!

Fericita ca o noua viata rasare la orizont. A mea. Am luat-o inapoi!!!

Lasă un răspuns

