Gaudeamus

N-am mai scris de ceva timp. Cu ce cliseu incep…pfiuuu. Am fost la Gaudeamus. Foarte tare! Am ramas cu o impresie foarte placuta, lumea chiar citeste! Asta e un lucru bun. Din pacate, binenteles, n-am vazut nici o pitipoanca pe-acolo, probabil erau toate la solar. Sa revenim. Mi-am cumparat vreo 6 carti, Andrei vreo 10, David a primit 2 plus niste CD-uri in english cu povesti de la Ladybird…Ah, ce mai imi placea sa ascult cand eram mica… Ca un mic paradox, mi-am cumparat „Cum sa fii o lady” si „Cum sa fii o bomba sexy, mic tratat de seductie”.Le-am devorat intr-o zi. Dar inca nu stiu ce sunt…

Mi-am cumparat „Singur sub dus” al minunatului Chisu. Coperta e execrabila.picioare paroase, un instrument de reproducere masculin semiascuns de niste maini de femei prea mici, zic eu…oare cenzureaza cineva copertile unei carti? Exista vreo comisie? daca erati curiosi, aflati ca nu m-am apucat inca sa citesc, o las mai la urma ca pe cireasa de pe tort ca am auzit ca e foarte siropoasa…o sa revin cu detalii picante.

Acum citesc „Viata lui Vasile cel Mare”. E foarte interesant pentru cei ce apreciaza lectura bisericeasca.

In alta ordine de idei, vreau sa-mi iau un nou aparat foto. Am pus ochii pe un Sony superb, cu touchscreen. Nu dau detalii decat dupa ce il iau ca sunt superstitioasa…yeah right.

Maine ma duc cu fi-miu la seminarul Superbebe. Again. Luna decembrie ne aduce o poza in revista asa ca sunt cu ochii ca pe butelie pechioscurile de ziare. O sa ne laudam ca la carte cand voi vedea pozica cu mine si cu fi-miu.

Lasă un comentariu