Am pierdut copilul din mine (lost of inner-child)

Zilele trec tot mai terne, tot mai gri, toate pe acelaşi tipar rece, obişnuit, care nu iese cu nimic din comun. Mă gândeam zilele trecute de ce viaţa a devenit atât de plictisitoare, de ce totul se scurge într-o monotonie greu de spart şi de ce oare toate zilele sunt la fel.  Îmi aduc aminte cu plăcere de zilele când eram copil, când toate erau uşoare, când voioşia era la ordinea zilei, când aveam multe vise, multe planuri. Acum visele par imposibil de atins, acum totul pare greu. Mă întreb dacă nu cumva am căzut prada propriei mele laşităţi, dacă nu cumva am uitat că puterea stă înlăuntrul meu şi că daca îmi doresc suficient de mult, din tot sufletul şi cu toată inima mea visele se adeveresc. Într-adevar, am uitat. Am pierdut copilul din mine.

Dar acum scriu aici. Ceea ce înseamnă totuşi că undeva, într-un colţişor ascuns al sufletului meu mai există încă urma unui copil, rătăcită de anii care au trecut şi care au aşternut o pătură groasă a uitării peste el. Eu sunt încă un copil. Murdarită de firul vieţii şi al întâmplărilor care şi-au varsat cenuşa amărăciunii asupra mea.  Oprimat, într-un ungher demult neumblat, copilul din mine aştepta să-l redescopăr, să-l scot la joacă şi la spus povesti…la trăit poveşti

Un adult fericit este un adult care îşi lasă sufletul pur, de copil care a crescut frumos, să iasă la iveală, să se bucure de placerile nevinovate ale vieţii cu aerul ingenuu, lipsit de răutăţi inutile, efemere.

De câteva zile mă tot gândesc la asta. La copilul din mine. Pe care mult timp l-am ignorat, l-am ţinut ascuns, deşi era mereu cu mine, în mine, în toată fiinţa mea. Şi acum, după atâta timp, îl scot la lumină să vadă ce frumos am crescut şi câte îi datorez pentru tot ceea ce m-a învăţat.

Anutsa…

Lasă un răspuns

