Perfectiunea exista!

Desi nu s-ar zice, pentru niste oameni cu venituri modeste cum suntem noi (am scazut chiria, asa am ajuns la „modeste”) avem foarte multe oportunitati de vacanta. Datorita sotului meu care e un tip extrordinar (pupici pe aceasta cale; don’t worry, el nu citeste blogul) are un prieten la Maramu care lucreaza in Spania, dar de cate ori se duce acasa, hop si noi cu el. Bai nene si e Valea Viseului dementiala! Localitatea este una de frontiera cu Ucraina si toti romanii de acolo fac parte din comunitatea ucrineana. Adica toti au radacini ucraineene si nu auzi pic de romana vorbindu-se. Asa ne-am simtit si noi ca intr-o vacanta in Europa :)))) Am invatat niste cuvinte in ucraineana si noi, dar mai ales am invatat niste principii ca o familie sa fie extraordinara. Acolo, la Maramu, regulile sunt altfel, nu sunt atat de „emancipate”, fiecare isi are rolul bine stabilit si stie ce are de facut, parintii sunt respectati si li se vorbeste la pers a2-a plural, pentru ca sunt apreciati si nu obligati. Simt ca nu reusesc sa explic prin cuvinte ceea ce am vazut. Familia traditionala inca exista si e minunata. Am invatat atata de la oamenii aceia simpli, mai mult decat poti citi in carti.

Capul familiei este preot iar mama este invatatoare. Familia tipica de intelectuali de odinioara. Niste oameni de un bun simt extrordinar, de o bunatate iesita din comun, cu frica lui Dumnezeu, cu dorinta de bunastare in familie. Acesti parinti sunt tratati cu respect de copii, de nepoti, de satul intreg. Iar eu, acestor oameni le datorez totul fiindca ei mi-au aratat ca familia perfecta exista, ca Dumnezeu isi revarsa fericirea asupra oamenilor simpli, cu credinta, cu iubire fata de semeni si cu El in suflet. Va multumesc ca existati, ca mi-ati daruit o farama de perfectiune, de speranta ca se poate si nu sunt doar visuri, pentru tot ceea ce sunteti si ce faceti!

Lasă un răspuns

